Referent správy zákazníckych požiadaviek

Informácie o pracovnom mieste:

Miesto práce: Lazaretská, Bratislava
Celková mzda (brutto): Od 1 000 EUR/mesiac
Termín nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do rozrastajúceho sa tímu NCZI hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Referent správy zákazníckych požiadaviek.

Referent správy zákazníckych požiadaviek vykonáva uvedené činnosti:
  • spracovanie požiadaviek, koordinácia komunikácie medzi jednotlivými stupňami riešenia, ukončenie požiadavky po verifikácii riešenia
  • zabezpečenie notifikácie pri výpadkoch a odstávkach
  • zabezpečenie procesu pre Service Request management v súčinnosti s externým dodávateľom
  • koordinácia životného cyklu Žiadosti o službu (Service Request)
  • reporty z tiketovacieho nástroja na vyžiadanie
  • evidencia požiadaviek v externých tiketovacích nástrojoch
  • spolupráca s ostatnými útvarmi NCZI a externými dodávateľmi

Zamestnanecké výhody, benefity:
  • flexibilný pracovný čas
  • nárok na 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • dodatočné dni voľna nad rámec zákona (rodinné udalosti, dobrovoľnícke aktivity)
  • príspevok zamestnávateľa na DDS
  • možnosť kariérneho rastu
  • príspevok na stravovanie nad rámec zákona

Informácie o výberovom konaní
  • Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom online/osobného interview budeme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca:

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti:
  • Microsoft Office - Pokročilý

Jazykové znalosti:
  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe:
  • 3

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
  • komunikatívnosť
  • organizovanosť
  • flexibilita
  • orientácia na výsledok
  • znalosť ITIL výhodou
  • tímový hráč
  • predchádzajúca prax s tiketovacím nástrojom- VÝHODOU
  • skúsenosti s prácou v prostredí služieb zákazníkom min.2 roky

Kontakt: kariera@nczisk.sk