Informácie o pracovnom mieste:
Miesto práce: Lazaretská, Bratislava
Celková mzda (brutto): Od 1 000 EUR/mesiac
Termín nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do rozrastajúceho sa tímu NCZI hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Referent správy zákazníckych požiadaviek.
Referent správy zákazníckych požiadaviek vykonáva uvedené činnosti:
- spracovanie požiadaviek, koordinácia komunikácie medzi jednotlivými stupňami riešenia, ukončenie požiadavky po verifikácii riešenia
- zabezpečenie notifikácie pri výpadkoch a odstávkach
- zabezpečenie procesu pre Service Request management v súčinnosti s externým dodávateľom
- koordinácia životného cyklu Žiadosti o službu (Service Request)
- reporty z tiketovacieho nástroja na vyžiadanie
- evidencia požiadaviek v externých tiketovacích nástrojoch
- spolupráca s ostatnými útvarmi NCZI a externými dodávateľmi
Zamestnanecké výhody, benefity:
- flexibilný pracovný čas
- nárok na 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- dodatočné dni voľna nad rámec zákona (rodinné udalosti, dobrovoľnícke aktivity)
- príspevok zamestnávateľa na DDS
- možnosť kariérneho rastu
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
Informácie o výberovom konaní
- Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom online/osobného interview budeme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti:
- Microsoft Office - Pokročilý
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe:
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikatívnosť
- organizovanosť
- flexibilita
- orientácia na výsledok
- znalosť ITIL výhodou
- tímový hráč
- predchádzajúca prax s tiketovacím nástrojom- VÝHODOU
- skúsenosti s prácou v prostredí služieb zákazníkom min.2 roky
Kontakt: kariera@nczisk.sk