Asistentka/asistent vedenia organizácie

Informácie o pracovnom mieste:

Miesto práce: Lazaretská 26, Bratislava
Celková mzda (brutto): 1 300 EUR/mesiacod 1 300,- EUR brutto/mesiac, finálne mzdové ohodnotenie bude závisieť od praxe a skúsenosti vybranej kandidátky/vybraného kandidáta v súlade so zákonom č. 553/2003 o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Termín nástupu: ihneď, resp. dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Asistentka/asistent vedenia organizácie zodpovedá za:
  • plynulý chod sekretariátu,
  • evidenciu, distribúciu a spracovanie korešpondencie, spisovej dokumentácie v súlade s registratúrnym poriadkom,
  • zber a sumarizáciu podkladov jednotlivých organizačných útvarov pre potreby rozhodovania vedenia spoločnosti,
  • spravovanie pridelených REPRE prostriedkov.

Vykonáva a zabezpečuje nasledovné úlohy:
  • organizuje pracovný program generálneho riaditeľa/výkonných riaditeľov – spravuje kalendár a organizuje stretnutia vedenia organizácie,
  • plánuje a zabezpečuje organizáciu tuzemských a zahraničných pracovných ciest generálneho riaditeľa/výkonných riaditeľov,
  • vedie register interných dokumentov NCZI, vypracováva príkazy a rozhodnutia vedenia spoločnosti, zabezpečuje ich interné publikovanie,
  • sumarizuje podklady na poradu štatutárneho orgánu, kontroluje formálnu správnosť predkladaných materiálov, vyhotovuje zápisy a vedie zodpovedajúcu evidenciu,
  • spolupracuje s registratúrou ako aj s inými organizačnými útvarmi za účelom spracovania požiadaviek v zmysle pokynov vedenia organizácie,
  • vykonáva telefonickú, mailovú a listinnú komunikáciu s externým prostredím, prioritne s MZ SR a inými spolupracujúcimi organizáciami v rámci rezortu zdravotníctva,
  • zabezpečuje vítanie návštev, ponúka občerstvenie pre návštevy.

Zamestnanecké výhody, benefity:
  • flexibilný pracovný čas
  • nárok na 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • dodatočné dni voľna nad rámec zákona (rodinné udalosti, dobrovoľnícke aktivity)
  • príspevok zamestnávateľa na DDS
  • možnosť kariérneho rastu
  • príspevok na stravovanie nad rámec zákona

Informácie o výberovom konaní
  • Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom online/osobného interview budeme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca:

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti:
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Outlook - Pokročilý

Jazykové znalosti:
  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vzdelanie v odbore:
  • administratíva, obchod

Prax na pozícii/v oblasti:
  • 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
  • prax na asistentskej pozícii pre stredný/vrcholový manažment min. 2 roky,
  • výborná znalosť slovenského jazyka slovom a písmom,
  • znalosť koncipovania listov, emailov a dokumentov podľa zásad hospodárskej korešpondencie,
  • organizačné schopnosti, samostatnosť a zodpovednosť,
  • schopnosť rýchlo vyhodnotiť situáciu a určiť si priority,
  • dôkladnosť, presnosť a zameranie na detaily,
  • reprezentatívne vystupovanie,
  • kultivovaný prejav a diskrétnosť.

Kontakt: kariera@nczisk.sk