Informácie o pracovnom mieste:
Miesto práce: Bratislava
Celková mzda (brutto): Od 1 500 EUR/mesiacFinálne mzdové ohodnotenie bude závisieť od praxe a skúseností vybraného kandidáta, pričom bude v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Termín nástupu: ihneď, resp. dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Asistentka/asistent vedenia organizácie zodpovedá za:
- plynulý chod sekretariátu
- evidenciu, distribúciu a spracovanie korešpondencie, spisovej dokumentácie v súlade s registratúrnym poriadkom
- zber a sumarizáciu podkladov jednotlivých organizačných útvarov pre potreby rozhodovania vedenia spoločnosti
- spravovanie pridelených REPRE prostriedkov
Vykonáva a zabezpečuje nasledovné úlohy:
- organizuje pracovný program riaditeľa NCZI/ riaditeľov sekcií– spravuje kalendár a organizuje stretnutia vedenia organizácie
- plánuje a zabezpečuje organizáciu tuzemských a zahraničných pracovných ciest riaditeľa NCZI/ riaditeľov sekcií
- vedie register interných dokumentov NCZI, vypracováva príkazy a rozhodnutia vedenia spoločnosti, zabezpečuje ich interné publikovanie
- sumarizuje podklady na poradu štatutárneho orgánu, kontroluje formálnu správnosť predkladaných materiálov, vyhotovuje zápisy a vedie zodpovedajúcu evidenciu
- spolupracuje s registratúrou ako aj s inými organizačnými útvarmi za účelom spracovania požiadaviek v zmysle pokynov vedenia organizácie
- vykonáva telefonickú, mailovú a listinnú komunikáciu s externým prostredím, prioritne s MZ SR a inými spolupracujúcimi organizáciami v rámci rezortu zdravotníctva
- zabezpečuje vítanie návštev, ponúka občerstvenie pre návštevy
Zamestnanecké výhody, benefity:
- skrátený týždenný pracovný čas – 37,5 hodín
- flexibilný pracovný čas
- nárok na 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- dodatočné dni voľna nad rámec zákona (rodinné udalosti, dobrovoľnícke aktivity)
- príspevok zamestnávateľa na DDS
- karta MultiSport
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- priestor na sebarealizáciu, odborný aj kariérny rast
Informácie o výberovom konaní
- Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom online/osobného interview budeme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti:
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Outlook - Pokročilý
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vzdelanie v odbore:
Počet rokov praxe:
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax na asistentskej pozícii pre stredný/vrcholový manažment min. 2 roky
- výborná znalosť slovenského jazyka slovom a písmom
- znalosť koncipovania listov, emailov a dokumentov podľa zásad hospodárskej korešpondencie
- organizačné schopnosti, samostatnosť a zodpovednosť
- schopnosť rýchlo vyhodnotiť situáciu a určiť si priority
- dôkladnosť, presnosť a zameranie na detaily
- reprezentatívne vystupovanie
- kultivovaný prejav a diskrétnosť
Kontakt: kariera@nczisk.sk