Informácie o pracovnom mieste:
Miesto práce: Lazaretská 26, Bratislava
Celková mzda (brutto): 1 300 EUR/mesiacod 1 300,- EUR brutto/mesiac, finálne mzdové ohodnotenie bude závisieť od praxe a skúsenosti vybranej kandidátky/vybraného kandidáta v súlade so zákonom č. 553/2003 o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Termín nástupu: ihneď, resp. dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Asistentka/asistent vedenia organizácie zodpovedá za:
- plynulý chod sekretariátu,
- evidenciu, distribúciu a spracovanie korešpondencie, spisovej dokumentácie v súlade s registratúrnym poriadkom,
- zber a sumarizáciu podkladov jednotlivých organizačných útvarov pre potreby rozhodovania vedenia spoločnosti,
- spravovanie pridelených REPRE prostriedkov.
Vykonáva a zabezpečuje nasledovné úlohy:
- organizuje pracovný program generálneho riaditeľa/výkonných riaditeľov – spravuje kalendár a organizuje stretnutia vedenia organizácie,
- plánuje a zabezpečuje organizáciu tuzemských a zahraničných pracovných ciest generálneho riaditeľa/výkonných riaditeľov,
- vedie register interných dokumentov NCZI, vypracováva príkazy a rozhodnutia vedenia spoločnosti, zabezpečuje ich interné publikovanie,
- sumarizuje podklady na poradu štatutárneho orgánu, kontroluje formálnu správnosť predkladaných materiálov, vyhotovuje zápisy a vedie zodpovedajúcu evidenciu,
- spolupracuje s registratúrou ako aj s inými organizačnými útvarmi za účelom spracovania požiadaviek v zmysle pokynov vedenia organizácie,
- vykonáva telefonickú, mailovú a listinnú komunikáciu s externým prostredím, prioritne s MZ SR a inými spolupracujúcimi organizáciami v rámci rezortu zdravotníctva,
- zabezpečuje vítanie návštev, ponúka občerstvenie pre návštevy.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- flexibilný pracovný čas
- nárok na 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- dodatočné dni voľna nad rámec zákona (rodinné udalosti, dobrovoľnícke aktivity)
- príspevok zamestnávateľa na DDS
- možnosť kariérneho rastu
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
Informácie o výberovom konaní
- Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom online/osobného interview budeme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti:
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Outlook - Pokročilý
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vzdelanie v odbore:
Prax na pozícii/v oblasti:
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax na asistentskej pozícii pre stredný/vrcholový manažment min. 2 roky,
- výborná znalosť slovenského jazyka slovom a písmom,
- znalosť koncipovania listov, emailov a dokumentov podľa zásad hospodárskej korešpondencie,
- organizačné schopnosti, samostatnosť a zodpovednosť,
- schopnosť rýchlo vyhodnotiť situáciu a určiť si priority,
- dôkladnosť, presnosť a zameranie na detaily,
- reprezentatívne vystupovanie,
- kultivovaný prejav a diskrétnosť.
Kontakt: kariera@nczisk.sk